wie weet er in Zwolle een banketbakker die zelf chocolade letters maakt ik bedoel dan echt ambachtelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Niet in Zwolle, wel heel dichtbij. En zeker ambachtelijk.
Bonbon atelier a3 in Hattem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb deze voor je gevonden. Krijg er trek in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Zwolle zelf weet ik niet. In het dorpje dichtbij zwolle is een bakker, bakkerij Slager, die wel zelf zijn chocolade letters maakt, die zijn heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Lol, bakkerij slager.
Van Orsouw, Lindeboom en Bonbonnerie Borrel zijn de adressen waar je zeker terecht kan. Zijn alle drie gevestigd in het centrum van Zwolle.