Kan bloedworst op de bbq klaargemaakt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vraagje...het is -3 buiten en het sneeuwt.
waarom bbq? xD lijkt me koud!

Het beste antwoord

aangezien ik hier vorige keer een hele discussie op mijn hoofd kreeg :
Ja dit kan, Hoe kan dit? door de speciale BBQ bloedworsten te kopen
Neen, met gewone zal dit niet lukken , waarom niet?
Omdat ze anders brokkelen, blijven plakken aan je bloedworst & heel vaag van smaak zullen zijn.
BBQ bloedworst is een hele delicatessen, redelijk duur maar ze hebben een geweldige smaak/textuur & je kan er alle kanten met op.
er zijn zelf recepten voor bloedworst op de BBQ te bakken.(http://www.noyen.be/nl/aperitiefhapje-van-bloedworst-met-appel-44.htm)
& Wie nu nog minnen zou geven ; geef dan alstublieft een reden (:

Toegevoegd na 49 seconden:
" blijven plakken aan je rooster "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb dat van de zomer geprobeerd, maar het bleef erg snel aan het rooster plakken, werd brokkelig en kon slecht gedraaid worden, maar wij hebben ook zo'n bbq pan met gaatjes er in, speciaal voor kleine dingen die door de rooster heen kunnen vallen en dat ging prima en het was ook heel erg lekker.
Qua smaak betreft, heel verassend tussen al dat andere vlees, een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee!
Bloedworst bestaat voor 99% uit gebonden bloed. Niet echt geschikt voor op het hete rooster....