ik wil graag op kerst bbq doen maar zou graag het vlees een paar uurtjes op voorhand bakken. Hoe verwarm ik het terug zonder uitdrogen,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt het er niet lekkerder op. Waarom ga je dan bbqen?
amigo
13 jaar geleden
waarom wil je dat? ik neem aan dat je het niet doet uit haast of tijdgebrek/

Het beste antwoord

Vlees helemaal niet voorverwarmen ik zie het nut daar niet van in .Wij hebben dit ook gedaan met Kerst een bbq zonder voor te verwarmen ging goed en was erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je zou het niet helemaal kunnen af bbqen...
en dan op de tafelgrill verder kunnen bakken...
beetje olie erover met een kwastje en dan op de tafelgrill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet het vlees in de oven en laat het gaar worden daarna laat je het gewoon staan en als je gaat bbqen dan haal je het eruit en leg je het op de bbq om op te warmen en de smaak van de bbq te krijgen

werkt perfect ik doe dit altijd met kip {voor de zekerheid}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
met kip lijkt me prima, maar met biefstuk????