wat is het recept van de pizzabodem van de pizzahut?

die vinden wij erg lekker,ik heb al van alles geprobeerd maar je krijgt hem nooit zo lekker

13 jaar geleden
in: Koken
9K

Het beste antwoord

Het echte recept zul je waarschijnlijk nooit, of heel moeilijk te pakken krijgen, maar de basis gegevens liggen toch altijd heel dicht bij elkaar.
Probeer dit eens.
200 gram zelfrijzend bakmeel,
theelepeltje zout,
30 gram boter,
125 ml.magere melk,
1 theelepel olijfolie,
Zeef het meel boven een kom en voeg het zout en de boter eraan toe.
Kneed alles door elkaar,voeg de melk toe en meng het tot een zachte deegmassa.
Strooi meel op het aanrecht en wrijf hierop het deeg tot een bal. Wel goed doorgaan, tot je "structuur"krijgt
Rol deze met een deegrol uit tot een platte ronde pizza van circa 25 cm. doorsnee.
Leg hem op een ingevette bakplaat .
Daarna beleggen naar believen, en heet afbakken met onder en boven hitte 200gr. in de oven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het deeg wat ervoor gebruikt word is bij iedere hut verschillend..
het ligt hem vaak in het laten rijzen van het deeg..de omgevingstemperatuur en het het uitrollen erna..
maar je zou het ook aan hun kunnen vragen,,nee heb je ..ja kan je krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.recipesecrets.net/forums/
deze link geeft alle geheime recepten weer,van starbucks mcdonalds,pizzahut enz.er is er nog een,maar die moet ik effe zoeken.