welke koffiepads voor senseo zijn goedkoop en smaken goed

smaken verschillen natuurlijk.
Ik heb al diverse wat goedkopere pads geprobeerd maar vind ze nooit lekker. En zo wordt het ook een dure grap want je koop wel gelijk een hele zak natuurlijk. Mijn vraag is dus eigenlijk: welke pads lijken qua smaak het meest op de douwe egbert pads (regular, dark en/of mocca) , want die gebruik ik nu dus maar weer, maar zijn wat goedkoper?

13 jaar geleden
in: Dranken
9.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wens je veel succes met een smaak kiezen. Je weet nu nog steeds niet welke er het lekkerst is, gezien de antwoorden ;)
Maar ach ja, smaken verschillen.
amigo
13 jaar geleden
ha ha, dat is zo, maar de AH dark heb ik nu in huis en volgende week ga ik vol goede moed naar de aldi, een paar van de andere opties hebben we hier in de buurt niet dus die gaan om die reden afvallen. misschien verleng ik de vraag wel dan kan ik netjes de 10 punten aan het eind van een serieuze smaaktest uitdelen

Het beste antwoord

De lekkerste vind ik AH extra dark roasted. Als je goedkoop uit wilt zijn moet je de bonusaanbiedingen in de gaten houden, regelmatig hebben ze dan òf 3 halen 2 betalen, òf 3 voor 5 euro, en dan toeslaan. Ongeveer elke 6 weken zijn ze in de aanbieding (helaas net 2 weken geleden geweest). En nee, ik werk niet bij AH, maar maak wel gretig gebruik van de aanbiedingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Wij gebruiken altijd gewone in een rood zakje van de Aldi die snaken best goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gebruiken de Dark Roast van de aldi. Lekker pittig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Mion,
Ik koop altijd Albert Heijn (eigen merk) die is er ook in regular en Dark Roast en smaakt super.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij dirk van de broek, zijn ze niet duur en lekker.
ik neem altijd de mokka.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het liefst AH Extra Dark Roast (dus niet de gewone Dark Roast).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vind ik ook het lekkerst.+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nog al te spreken over de dark roast van het Spar merk. Vaak is het wel zo dat je eerst een tijdje moet wennen aan een bepaald merk en sterkte. Als je dan weer omschakelt naar een ander merk proeft het weer anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ, ben het helemaal met je eens. Alleen als ik een verwenbui heb, koop ik de Black superior blend van DE, die is pas echt lekker, alleen een beetje duur voor dagelijks gebruik.
Bij de bas van der heijden. kahrel koffie en dan de Mocca uitvoering. Die is hetzelfde als die van Douwe Egberts (vind ik dan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij drinken altijd de Mocca van de Aldi - lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffiepads van de Lidl zijn heel erg lekker en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut de rode zakken van de Lidl, met kop en schouder. En ik ben een echte koffieliefhebber! Ik vind ze zelfs lekkerder dan DE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jumbo eigen merk is ook erg lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vond ik de koffiepads van Super de Boer de enige die vergelijkbaar waren met DE.

Bijgaande bron geeft de testresultaten uit 2006, waarbij meerdere goedkope merken de vergelijking konden doorstaan met de duurdere. Helaas is de test inmiddels verouderd.
Voor de uitslag van een actuelere test moet je lid zijn van
de Consumentenbond. Misschien dat een andere GV-er
daar toegang toe heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koffiepads van de Aldi zijn meer dan 1 euro goedkoper dan Senseo.
Mocca geniet onze voorkeur.
Maar het beste en het lekkerste zijn de cups van Nespresso,
maar dat systeem is beduidend duurder.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smaken verschillen natuurlijk,maar de aldi pads zijn heel goed,en het albert heijn merk ( ook DE)vinden we lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben pas de pads van de Hema gekocht, 1 euro voor 24 stuk en vonden die echt lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert heijn huismerk en dan Dark Roast, er staan 3 pakken in onze kast