Al

Toegevoegd na 56 seconden:
Als je een paar glazen melk drinkt als je gedronken hebt, en daarna je tanden poetst en naar bed gaat, valt het de volgende ochtend best mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Ha, die Platje;

Geen alcohol meer drinken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Nou vooruit, ik lust ze zelf immers ook wel. Kouwen op koffiebonen schijnt je adem ook te neutraliseren. Maar niet voldoende om een blaastest te doorstaan, dus stap niet met mijn tip en drank op achter het stuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kauwgom/mondspray en op een citroen kauwen helpt ook goed, neutraliseert geur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet drinken, haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je neus ademen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel veel knoflooksaus eten, dan ruik je geen alcholhol meer.

of gewoon tandenpoetsen, en een bak koffie drinken.

Toegevoegd na 8 uur:
'alcholhol' moet natuurlijk 'Alcohol' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koffiebonen kauwen of peterselie eten......deden we vroege rook.
Maar helaas had de vrouw des huizes het altijd door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ;) soms ontkom je er niet aan.
iets eten met een sterke geur kan heel goed helpen! Ook kauwgom doet wonderen!

(en dat op de maandagavond!;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het vreemd dan om op maandag kauwgom te eten? :)
Als je wil dat niemand ruikt dat je alcohol op hebt kan je dat met pepermunt best onderdrukken, maar dan geef je alleen maar een geurtje aan de adem en zal dat moeten bijhouden tot een groot deel van de alcohol uit je lichaam is verdwenen. Maar wil je dit verdoezelen voor de politie om toch auto te rijden dan kan ik je zeggen tegen de blaastest helpt niets, het is dan beter om met ander vervoer naar huis te gaan of vooraf bedenken dat je nog moet rijden en dan niet drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vics blue snoepjes hebben een nogal sterke smaak/geur, maar of dit afdoende is als je de avond ervoor behoorlijk hebt ingenomen? En de werking is maar tijdelijk.

Toegevoegd na 10 minuten:
Een beetje onsmakelijk, maar als je wel alcohol wil 'consumeren' zonder geursporen, het schijnt in Engeland 'in' te zijn een tampon gedrenkt in wodka in een bepaalde holte te stoppen waar de zon niet schijnt. En erger nog, via het oog schijnt ook te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat van die tampon ken ik wel. Maar het feit is dat je dan nog te maken hebt met alcohol lucht aangezien het via het bloed uitgeademd wordt via de longen.
Via het oog? daar heb ik nog niet van gehoord?? Ieuww. (Die tampon ook hoor;)
Zuivere vodka drinken, dat is geurloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat truukje van Vodka drinken werkt helaas niet. Als je alcohol drinkt dan ruik je dat aan je adem. Dat komt doordat een deel van de alcohol in je bloed weer via je longen wordt uitgescheiden.

Iets eten met een sterke geur, zo als munt of knoflook kan helpen. Maar mensen met een goed ontwikkelde reuk of blaastesters hou je echt niet voor de gek

Een alcohol-adem betekent dat je nog alcohol in je bloed hebt en dus dat je nog niet nuchter bent.

Ik ga je niet vertellen dat "niet drinken" de beste oplossing is (ik lust ze zelf ook graag ;-) ) Maar je moet gewoon eerder stoppen als je de volgende dag een afspraak hebt. Of meld jezelf ziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat, dat idd het beste werkt!
Het is niet echt lekker maar ook niet bepaald vies maar een goeie oplossing behalve niet drinken is een flink bos ruwe peterselie eten. Het neutraliseert de geur die eigenlijk uit je maag komt. Werkt perfect ook met knoflook geur.
Nadeel - je stinkt naar peterselie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt pepermunt eten, met het gevold dat iedereen die de pepermuntlucht ruikt gelijk weet dat je gedronken hebt.
Om dat weer te voorkomen moet je iedere dag doorlopend pepermuntkauwgom eten.

Verhip, ik snap nu ineens waarom er zoveel mensen doorlopend op kauwgom kauwen ;))
13 jaar geleden
alcohollucht valt niet helaas niet volledig te verbloemen. Men zal altijd kunnen ruiken, dat je adem naar alcohol ruikt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dit kun je haast niet verbergen.
Het beste is om gewoon een goeie maaltijd te eten,dan komt de machine die het lichaam heet weer in werking.
Het heeft zijn tijd nodig voordat de alcohol afgebroken is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets! Alcohol wordt door je longen uitgescheiden. En ademen zal je toch moeten.