Waarmee kan je vanillejenever goed mengen. En waarmee kan je appeljenever goed mengen? Met een drankje dat iedereen heeft.

Is vanillejenever te mengen met 7-up of met cola? Is appeljenever te mangen met cola enzoverder... Wie kan me een paar mengelingen geven?

Gewoon één ding erbij doen, dus ik wil geen ingewikkelde coctails maken. Gewoon, dat je de jenever minder smaakt, want puur mag ik het niet zo. Maar gemengd wel. Dus met wat valt dit te mengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
6.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij al die jenevers hebt, he,
eerst fruitjenever, dan appeljenever, dan weer vanillejenever en weer appeljenever,
dan vind ik het nogal raar dat je die al lang niet
zelf allemaal geprobeerd hebt met allerlei combinaties. Echt waar: Je kan doorelkaar gooien wat jij wilt!!! Wij weten toch niet wat jij lekker vind???? http://www.goeievraag.nl/vraag/waarmee-fruitjenever-lekker-mengen.73707 http://www.goeievraag.nl/vraag/appeljenever-puur-drinken-mengen.75398
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil geen vergiftiging oplopen door er zomaar wat in te kappen. Vandaar dat ik het voor de zekerheid op dit forum vraag. Dus ik mag er alles indoen: cola, appelsap, melk, sprite, ... Als anderen een bepaalde combinatie lekker vinden, dan vind ik ze hoogstwaarschijnlijk ook lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, vergiftiging, hoe kom je erbij.

Het beste antwoord

Appeljenever zou ik met appelsap of 7up, vanillejenever zou je kunnen mengen met vanille coca cola, maar voor zover ik weet is die jenever op room basis en dan lijkt me niet lekker.

Ik dronk zelf wel eens citroen jenever met spa rood maar daar moet je wel van houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

7-Up past inderdaad wel bij appeljenever. Een fruitsapje doet het bij beide drankjes ook goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 7-up kan bijna alles.

Maar met een simpele droge witte wijn lijkt mij
ook heel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7-up met vanillejenever? Vanille is een beetje melk he. Dus dan meng je eigenlijk suiker met melk. Is dat te doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga het ff proeven, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@vandaag: Vanille is een beetje melk? Volgens mij heb jij al teveel mixen geproefd en zo niet: dan zou ik als ik jou was mijn schoolgeld even terug gaan halen...
gewoon proberen.is t niet lekker...weg ermee.probeer je gewoon wat anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja lekker met beide!
Vanillejenever is ook erg lekker in chocomel, maar dit is erg machtig en heb je er al snel genoeg van.
Appeljenever doet het heel goed met spa rood en een ijsklontje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en APPELjenever met APPELsap ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vond het te zoet