welke vruchten en fruit kan je in een smoothy doen?

is er bv ook fruit wat je niet samen kunt gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Je kunt echt van alle soorten fruit smoothies maken, ja, zelfs van kiwi`s! Klik maar eens op mijn link en een wereld gaat voor je open.

http://www.smoothierecepten.com/content/category/2/13/33/
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kiwi is nogal lastig in combinatie met zuivel.

Dus als je yoghurt in de smoothie doet, dan geen kiwi. Het geeft een bittere smaak op den duur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder kun je bijna alle zachte vruchten in een smoothie doen. Vooral de rode vruchten zijn het lekkerst, maar ook mango, banaan, perzik en meloen doen het goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
banaan en sinaasappel is niet echt een goede combi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
als kind kreeg ik altijd een geprakte banaan met sinaasappelsap overgoten als ik ziek was, heerlijk juist! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het ook wel lekker bij elkaar.
Wat je nooit moet combineren met andere soorten fruit of zuivel is perzik, ook al wordt het vaak gebruikt samen met andere soorten fruit, het kan op den duur zeer vervelende buikpijn opleveren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak erg vaak een smoothie. Eerlijk gezegt doe ik er alles is wat ik lekker vind. je komt er wel achter wat wel en niet past.
Een lekkere smoothy is b.v. avocado met wat suiker, melk en chocola
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel erg benieuwd naar je recept. Lijkt me erg romig, maar we gaan het proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een avocado is erg vet hè? Maar wel weer de goede vetten. Je cholesterol gaat er behoorlijk van naar beneden.
Je moet niet een hele avocado gebruiken hoor want het stijft erg op.
Succes