Ik heb nog een oude jupiler krat, grijs, wordt niet herkend in de flessenautomaat. Kratten nu geel?

een maand geleden
in: Dranken
Antoni
een maand geleden
@clemen10e205, wat zeiden de winkelmedewerkers tegen je hierover? En heb je al contact opgenomen met een klantenservice, van je supermarkt of van Jupiler? Hoe verliep dat?
clemen10e205
een maand geleden
De flessenjongen snapte er niets van. Ga nog wel een keer terug. Klantenservice Jupiler is moeilijk, want de categorie om aan te klikken staat er niet bij
Antoni
een maand geleden
@clemen10e205, op de website kan je 'milieu problemen' kiezen. Dat onderwerp heeft het meest te maken met jouw probleem. Zie https://contactus.ab-inbev.com/nl.
clemen10e205
een maand geleden
Dank je, probeer het opnieuw
clemen10e205
een maand geleden
Met milieu is het gelukt. Contactformulier is verstuurd.
Antoni
een maand geleden
Graag gedaan! Hopelijk krijg je een bruikbare reactie terug!

Geef als eerste antwoord