Een avondje drinken slecht voor de lijn?

Ik heb een feestje en drink wat mee anders is het saai?
Maar is een bodempje sterke drank en vul het aan met zero frisdrank.
Bv:bodempje whiskey met cola zero aanvullen.
Kom ik daar veel van aan of niet?

4 maanden geleden
in: Dranken
1.5K
Amadea
4 maanden geleden
Niemand ziet toch het verschil tussen cola met of zonder sterke drank erin?
jc54
4 maanden geleden
Van één avondje wat meer calorieën wordt je niet dik.
Elke avond zo'n feestje is wél slecht voor je lijn.
crispy
4 maanden geleden
Als ik je vorige vraag er ook bij betrek lijkt het er wel op dat je hier probeert goedkeuring te krijgen voor extra calorie inname.
Wees nou maar eerlijk tegen jezelf. Je wordt niet dik tussen kerst en oud/nieuw, maar tussen oud/nieuw en kerst. Oftewel: zorg voor een goede gewoonte, dan is een zeldzame incidentele uitspatting geen probleem.

Antwoorden (1)

Je kunt prima een avondje drinken. Zero frisdrank met wat sterke drank erbij is inderdaad een prima keuze.
Als je na elk glas alcohol een cola zero, spa rood ofzoiets neemt, dan krijg je niet veel kcal binnen.

Het is pas slecht voor de lijn als je je helemaal klem gaat zuipen. Ook slecht voor je hersenen trouwens.
Of als je na een avond stappen een kapsalon of pizza gaat eten.

Zorg dus dat je een goede eiwitrijke maaltijd hebt gegeten voor je naar het feestje gaat, en neem daar niet te veel snacks.
Veel plezier!
Ritsuka
4 maanden geleden