Welke zoete witte wijn schenken ze in het nieuwe luxor in rotterdam?

Het was een blauwe fles!

11 maanden geleden
in: Dranken
2.3K
Pieterke
11 maanden geleden
Veaag het hen zelf: info@luxortheater.nl.
Mijn ervaring is dat bedrijven het leuk vinden als je eens een andere vraag stelt dan de gebruikelijke vragen en dat men dan juist zijn best doet om een antwoord te vinden.
eenvraagje
11 maanden geleden
Het beste wat je kunt doen, is contact opnemen met het theater zelf en vragen welke wijnen zij momenteel op de kaart hebben staan.
eenvraagje
11 maanden geleden
Er zijn diverse zoete witte wijnen die geleverd worden in blauwe flessen. Zoals bijvoorbeeld: Blue Nun Castello del Poggio Moscato Mateus Rosé Bartenura Moscato Houd er rekening mee dat er nog veel meer zoete witte wijnen zijn die geleverd worden in blauwe flessen, dus dit is slechts een kleine selectie. Het kan ook zijn dat het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam een specifieke wijn heeft gekozen die niet algemeen verkrijgbaar is. Mijn advies is om bovenstaande wijnen te googlen en te bekijken of het overeenkomt.

Geef als eerste antwoord