Weet iemand alle ingrediënten/siropen bij starbucks?

Weet iemand alle ingrediënten/siropen bij starbucks?Want ik wil graag zelf wat combies gaan bestellen dus niet van het menu maar ik weet niet welke ingrediënten ze allemaal hebben

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
6.2K
Amadea
4 jaar geleden
Dat kun je dan toch ter plekke uitkiezen?

Antwoorden (1)

Via de lijst van voedingswaarden, http://www.starbucks.nl/media/NL%20Spring%20FY19%20-%20Nutritionals%20Beverage_tcm15-49053.pdf, is te achterhalen dat de volgende siropen gebruikt worden: eenvoudige suikersiroop, suikervrije siroop, siroop met vanillesmaak, siroop met hazelnootsmaak en siroop met caramelsmaak.

Welke ingrediënten er onder andere nog meer gebruikt worden zijn:
- volle, halfvolle en magere melk van koe, soja, kokosnoot, amandel of haver
- chocola, chocolademelk (warm of koud), chocoladesaus, sliertjes mokka, sliertjes caramel, slagroom
- warme thee in de smaken: zwart, groen, Earl grey, hibiscus, mint, jasmijn, kamille, citrus, rooibos
- warme koffie in alle soorten sterktes, ijskoffie, ijsthee
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ goed gevonden. Beste waterhart, je kunt nu hele mooie bijzondere combinaties bedenken. Ongelooflijk! Succes!