Wat is het verschil tussen duurdere energie drank zoals Red bull, en de goedkopere energie drank zoals slammers?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
5.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De naam. Het product zal niet veel schelen qua kosten. Maar de auto van max kost een hoop centen. Zeker als deze vaak de finish niet haalt.
Reddie
6 jaar geleden
De prijs. Verder zie reactie van MrTomaat.
Ritsuka
6 jaar geleden
je betaald voor de merknaam inderdaad.

Het beste antwoord

Het energieniveau is verschillend, het scheelt niet veel maar je komt met het ene blikje verder dan het andere.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je betaalt vooral voor het merk, in sommige gevallen bevat Red Bull iets meer taurine dan de goedkopere versies.