Hoeveel calorieën zitten er in rode wodka (royalty van de jumbo 12.5 procent)?

Ik wil zo graag weten hoeveel calorieën er zitten in de rode wodka van de Jumbo merk Royalty twaalfenhalf procent en als je een wodka redbull neemt Hoeveel wodka moet je daar in doen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
7.7K

Antwoorden (1)

Een goed glas rode wodka (150 ml) levert 365 kilocalorieën. Hou je het bij een borrelglaasje van 35 ml dan krijg je 86 kcal binnen. Dit laatste is tevens de hoeveelheid die je nodig hebt om een wodka redbull te maken.
Amadea