waar kan ik nog orange gingerthee vinden?

Deze thee was bij ons filiaal plotseling uit het schap verdwenen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken
Amadea
8 jaar geleden
Bij http://dutchfoodexpress.nl/green-white-tea-orange-ginger-ah-30-gram.html

Antwoorden (2)

De thee is zelfs op de site van Albert Heijn niet meer leverbaar (De melding "niet leverbaar" krijg je op de site pas als je de bestelling wilt afronden. Dat is bij meer artikelen van AH helaas het geval).
Dus ik vrees dat de thee uit het assortiment is genomen.

Je kunt wat AH’s in je buurt bellen om te vragen of daar toevallig nog een paar resterende pakjes liggen. Mijn ervaring is dat ze graag bereid zijn wat pakjes voor je achteruit te leggen.

Je zou contact kunnen opnemen met AH om te vragen of de thee nog terugkomt:
http://www.ah.nl/klantenservice/contact-opnemen
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ekoplaza, dat is een supermarkt met biologische producten en tevens hebben ze een groot assortiment theeën.
Ekoplaza(supermarkt net biologische producten) of de wereldwinkel. Tevens heeft de Ekoplaza een groot assortiment theeën.