Kan je sangria mengen met appelsiensap? Met wat meng je het best sangria?

Sangria is erg goedkoop. 1,9 euro voor 1 liter. Dus kwaliteit zal wel zo-zo zijn. Met wat kan je sangria het beste mengen? Met geen andere alcoholische drank liefst, gewoon appelsiensap of zelfs cola of seven up?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
6.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen test het uit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sangría ís al een mix. Je kunt het natuurlijk verder verdunnen, maar dit is zoiets als vragen waar je een wodka-red bull mee kunt mengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je sinaasappelsap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Pedro: dat is nu een van de verschillen tussen Nederlands en Vlaams. Voor Nederlanders is het een sinaasappel, voor Vlamingen een appelsien.

Het beste antwoord

Ik vind persoonlijk druivensap erg lekker erbij. Geeft een niet zo zoete smaak af en past bij de druiven van de wijn.
Ik zou hem eerst zo proberen, want vaak is de smaak erg lekker van de kant-en-klare goedkope sangria. Zorg eerst dat hij lekker koud is. Proef hem eerst en dan kan je er evtl. wat fruit in laten trekken, zoals perzik stukjes, appel, citroen(schil) druiven en aardbeien. Maak hier een keuze uit die je lekker vindt. Wat geraspte verse gember kan er ook een geurige 'pit' aan geven of een vanillestokje of een kaneelstokje. Het is ook best lekker om er koolzuurhoudend bronwater bij te doen, ook een scheutje sinaasappellikeur als je dat hebt, kan erbij.
Ga eens expirementeren, je zult verrast zijn. Met bovenstaande ingrediënten kan het niet mis gaan, want alles past erbij. Wil je geen risico lopen, neem dan druivensap of de dubbeldrank met druiven en citroen.
amc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met alle vruchtensappen kun je het mengen. Het is maar wat je zelf het lekkerste vindt.

Je kunt ook Spa rood of Rivella gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou voor de seven up gaan, in bowl is dat ook heel lekker.
14 jaar geleden
Ja hoor deze Lidel drank gezien de prijs kun je prima mengen, alleen geen garantie de volgende dag op de hoofdpijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een lekker (pittig) sangria recept:
Ingredienten:
1 liter rode wijn.
1 blikje citroen frisdrank.
1 scheut gin.
1 scheut rum.
1 scheut Cointreau.
1 scheut rode martini.
1 kaneelstokje.
1 perzik in stukjes.
wat schijfjes citroen.
wat schijfjes sinaasappel.
suiker naar smaak.
ijsblokjes.
Alles goed doorelkaar roeren, en een halfuurtje laten trekken en daarna de ijsblokjes toevoegen.

www.recetasgratis.net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede mix is sangria met coca-cola, is echt heel erg lekker. Vruchtensappen kun je ook gebruiken alle soorten zijn geschikt. Het is gewoon een kwestie van smaak welke jij het lekkerste vindt, gewoon uitproberen zou ik zeggen.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sangria wordt in Spanje gemengd met alcoholische dranken waaraan toegevoegd verse sinaasappels en citroen. Dus de sinaasappelsap is een prima idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met bitter lemon maak je het een beetje 'droog' van smaak, en als je van zoet houdt is cassis wel lekker.