Krijg je drank erbij bij mcdrive?

Als ik in de restaurant van McDonald's ben en ik bestel een kingfish menu dan krijg je je cola erbij. Maar krijg ik ook de cola erbij als ik McDrive ga doen of moet je die cola apart bijkopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kingfish? Bij McDonalds? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bedoel je Burger King?

Antwoorden (2)

Dat krijg je er zeker bij, maar je moet wel het menu opnoemen dus niet alleen 'kingfish'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de Mac een King fish menu kopen gaat je niet lukken, dus nee je krijgt dan geen frisdrank of wat dan ook ;-)

Maar zowel bij Burger King als bij McDonald's zijn de regels qua menu's hetzelfde:

Bij een menu krijg je altijd 1 frisdrank, bij een kinder menu een kleine, bij een medium menu een medium en bij een large menu een large frisdrank.

Je kan ook een milkshake kiezen maar dat is tegen een meerprijs. (stel het menu kost €5,- en de cola daarvan is €2,- waard en een milkshake is €2,50 dan word de prijs van het menu €5,50)

Nu moet je zelf nog even kijken welke burger je bedoeld, eet smakelijk!

McDonald's:
http://www.mcdonalds.nl/producten/burgers-mcnuggets/filet-o-fishr

Burger King:
http://www.burgerking.nl/menu/bk-fish-fish-king

Toegevoegd na 2 minuten:
Natuurlijk kan je bij een kindermenu ook een large cola bestellen, dan krijg je hetzelfde idee als wanneer je een milkshake besteld, je betaald een meerprijs.

En bij bestellen zeg je bij de mac: "Ik wil graag het fish filet MENU"
En bij de Burger King: "Ik wil graag het fish king MENU"
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
+ voor dit antwoord, Mmepleindejunkfood!