Zijn er, en zo ja, waar zijn voor particulieren automaten beschikbaar voor tenminste (warme) chocomel en liefst ook met koffie (en evt. thee)?

Ik ben op zoek naar een niet al te grote automaat (iets groter dan een gemiddeld koffiezetapparaat) die tenminste warme chocolademelk, en het liefst ook koffie (en evt. thee) kan voorschotelen. Bestaat dit, zijn deze verkrijgbaar voor particulieren en zo ja, waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2.2K
Amadea
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/eten-drinken/overig/zoek-koffieautomaat-chocolademelk-cappuccino-enzovoorts.316325
Een jaar geleden waren ze er, dat is vast niet heel erg veranderd...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb de websites zoals genoemd in het beste antwoord bekeken (nog voor ik de vraag stelde), maar zag geen automaten voor chocomel. Kan aan mij liggen, maar naar mijn mening is dit geen zelfde situatie. Ik ben echt op zoek naar een automaat, waar ik op een knopje chocomel kan drukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of eentje via MP. http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en-apparatuur/koffiemachines-en-espresso-apparaten/m768166874-compacte-koffiemachine-xtra-chocomel-espresso-cappuccino-enz.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Antwoorden (3)

De Bosch tassimo komt in de richting die jij bedoeld, ik begrijp wel dat je dit apparaat voordat je een andere drank wil maken, moet schoonmaken om een goede smaak te krijgen. Deze is te koop bij Blokker, Marskramer, Saturn, Mediamarkt en Albert Heijn.
Hij kost rond de 50 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in mijn Dolce Gusto kan ik dit ook allemaal maken. allerlei soorten koffie en ook warme chocomel (nesquick).
er is ook thee te maken maar dan ice tea.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor koffie en thee zou ik verschillende apparaten gebruiken, anders gaat je thee naar koffie smaken en dat is echt niet lekker.
Als je echt 1 apparaat wil zou je moeten kijken naar de modellen die voor de horeca gebruikt worden. Maar ik kan je nu al zeggen dat die prijzen echt niet leuk zijn. (Denk maar aan een paar duizend euro)
Oh, en dan nog maken ze nog steeds geen chocomelk....