Hoe zorg ik ervoor dat appel fijn genoeg wordt in de blender?

Banaan blijft bijv. Dik spul, maar vermaalt wel genoeg. Met appel lukt dit me niet...het blijven echt brokjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
3K

Het beste antwoord

Langer doormalen, maar als het aan de zijkanten blijft plakken, kan je beter of een kleinere blender kopen of er meer appel in doen. of een staafmixer gebruiken
Als er genoeg druk is, dan word de appel goed vermalen. Als ik 1 appel in een grote blender doe, krijg ik het ook niet fijn.
Als je dit niet hebt, kan je ervoor kiezen, om de appel kort te koken, en daarna met sap en al te pureren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je heel kleine stukjes appel snijdt en lang door blijf blenden, lukt het wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja kan het ook met de staafmixer proberen. Ze hem aan als je de mixer op een stukje appel zet. Er blijft dan niets meer van over.