Waar in Kroatië verkopen ze Jillz?

Ik ga er met me vriendin heen en ze vind Jillz lekker. Dus meenemen of daar kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij kunnen niet weten wat er daar in de winkels te koop is aan dranken,ik zou ze voor de zekerheid meenemen.

Antwoorden (2)

Jillz is dacht ik alleen voor de nederlands markt... Maar elk land heeft appelcider. Dus ze hebben vast wel een alternatief. Anders kan je kijken of ze strongbow hebben of radler appel bier. Dat zijn 3 alternatieven die in het zelfde segment zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben vandaag terug gekomen uit Kroatië. Maar Jillz was nergens te vinden. Wel was er breezer. Misschien ben ik net in de verkeerde winkels geweest maar ik heb het nergens gezien. Dit was dan wel in de buurt van zadar. Misschien is het in istrië weer anders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zit in de buurt van sibenik. 100 km van Zadar ofzo. Bedankt dan neem ik het mee!