Is Royal Club classic drank?

Zoja, hoeveel procent?

Toegevoegd na 22 minuten:
er staat cont. 11.1 fl.oz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Het beste antwoord

Het is een oude drank. Royal Club komt voort uit het negentiende-eeuws Britse frisdrankenbedrijf, Josiah Russell & Co. (Londen). De frisdranken van dit bedrijf werden, voor zover bekend, al vanaf 1881 in Nederland geïmporteerd.

In 1969 kwam Royal Club in handen van Vrumona, dat al jaren als co-producent optrad. Met respect voor traditie heeft Vrumona Royal Club voortgezet als een merk dat zowel onderdak biedt aan typisch Britse smaken als aan Nederlandse vruchtenlimonades.

Toegevoegd na 10 minuten:
11,1 Amerikaanse fluid ounces = 328,266178 milliliter dus de inhoud van het flesje. Het heeft niets met alcohol te maken , want dat zit er niet in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dat gewoon tonic en dus geen alcohol