hallo als ik kraanwater kookt en in en fles giet en de dop er opdrijd en nog eens en uur laat kokken hoe lang is dan het water drink baar??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Drinkbaar zal het heel lang blijven. Zeker als je het donker wegzet. Kraanwater heeft weinig voedingsstoffen, en is eigenlijk alleen voor algen geschikt om in te groeien ALs er geen lciht bij komt, zal het erg lang duren (Jaren) voor je dit water niet meer kan drinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat water is na afkoeling al drinkbaar voordat je het in de fles nog een keer laat koken, dus: meteen!