Is bier nog lekker nadat het bevroren is geweest ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
11.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is een goed idee om je visite weg te krijgen en je bent goedkoop uit

Het beste antwoord

Nee bier is niet lekker meer, maar wel ontzettend nuttig!
Als je visite hebt waar je eigenlijk zo snel mogelijk van af wil, geef je ze deze vernachelde biertjes, en je zal zien dat ze niet de gebruikelijke 5 biertjes drinken, maar na 2 bier lekker opzouten :-) Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, misschien moet ik ook maar eens een paar flesjes in de vriezer leggen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor alle antwoorden maar deze had ook nog humor.

Andere antwoorden (3)

Ik heb dit probleem als student wel eens gehad, ik vind het in elk geval niet lekker als het bevroren is geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hele smaak is dan anders, net als bij wijn. Ik vind het hardstikke smerig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het bier kan wel heel wat van zijn goede eigenschappen kwijt raken door bevriezing. Smaakgevende bestanddelen kunnen door de lage temperatuur onherstelbaar beschadigd worden. Maar daarom is het ontdooide bier nog niet ongezond