Bij de zelfbedienings vestigingen hebben er geen maar bezorgvestigingen wel.
Ons bedrijf bestelde er voor jaren terug altijd postmix.

Toegevoegd na 1 minuut:
cola cola light si si of seven up waren de postmixen die werden besteld.
Dus als je een bedrijf hebt dan is dat wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het zijn pakken van 10 liter.
misschien kun je als je iemand weet die een bedrijf runt dit via via bestellen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik heb zelf een BTW/KVK nummer en wilde daarvoor naar de sligro. Echter zit ik in de transportbranche. Dus weet niet zeker of ze dan ook levensmiddelen kunnen bezorgen?
j5m
11 jaar geleden
Wat let je om te proberen.