Waar in België (of desnoods Nederland) zijn volgende alcoenergiedrankjes te koop: Veltins V+ Energy en Royalty Red

Geen gezeur over "met mate drinken". Ik drink nooit als ik met de wagen rijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Royalty Red is bij Xenos te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt
weet je soms winkels in belgie die dit verkopen (supermarkten,...) want op het internet vind ik geen enkele winkel die dat verkoopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, sorry dat durf ik niet te zeggen. Hebben ze in Belgie geen Xenos? De drankjes zijn nog niet zo populair (wel lekker :-) ) maar ik zal nog even zoeken voor je..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, in belgie geen Xenos.
Eristoff Red Flash (http://www.alcoholreclame.nl/repository/Admino_module_afbeelding/popup.php?paragraaf_id=2493) verkopen ze bij ons wel in de Carrefour bijvoorbeeld. Ik lust graag energiedrankjes met alcohol in, maar ik overdrijf nooit. Ik mag bijvoorbeeld absoluut geen bier, maar zo 2 of 3 blikjes Eristoff Red Flash gaat er wel in als ik thuis wa wil ontspannen :) Maar ik zou die Royalty Red eens willen uitproberen, maar precies nergens te krijgen in Belgie (ligt niet in de Carrefour, ik heb goed rondgekeken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien vind jij via internet nog een locatie in belgie :)