Alleen de smaak? Of wil je gewoon red bull namaken.. Het recept van redbull zul je nooit te komen weten.. Net als coca cola en pepsi..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een blikje van 250 ml heb je het volgende nodig: ongeveer 20 gram suiker, 1000 mg taurine, 600 mg glucuronolacton, B-complex vitamines en 80 mg zuivere cafeïne en water.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_(drank)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik drink tegenwoordig Energie Boost van Bolero. Je maakt het aan met 250 ml water. Half flesje spa blauw. Altijd makkelijk om mee te nemen in je tas. Dus altijd energiedrank bij de hand.