Is er een site waar je de prijzen van drank kan vergelijken?

Voor een feestje zoeken wij overal het goedkoopste van, ons budget is niet heel hoog namelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Op GoedkoopBier.nl vind je... Bier in de aanbieding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goedkoop bier wilt hebben ze bij de supercoop het merk 'Holger' het is niet erg lekker maar het kost maar 3,90 per krat (ex statiegeld).

Verder kan je kijken op de websites van verschillende supermarkten/slijters of je kan kijken op http://www.goedkoopbier.nl/bierprijzen.php invullen welke supermarkten in de aanmerking komen en je ziet vanzelf waar ze 't goedkoopst zijn.

Bij de aldi verkopen ze prima wijn trouwens, niet duur. Bij de AH is de wijn momenteel in de uitverkoop.

Succes en feest ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ander voordeel van niet lekker bier is dat er niet veel van wordt gedronken en het daardoor nog goedkoper is dan je vooraf had gedacht ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt iHave, ook een manier om te veel dronken mensen te voorkomen :P