Waar verkopen ze in Arnhem blikjes Bacardi Superior met het GOUDE vleermuisje erop??

over deze blikjes heb ik het:

http://www.google.nl/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&q=bacardi+zero+calorie+cola&gbv=2&oq=bacardi+zero+calorie+cola&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=1241l8922l0l9173l31l31l3l21l24l0l371l1494l1.3.1.2l7l0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er in Arnhem een MCD-supermarkt ?
Die heeft deze Bacardi blikjes in het assortiment.
Mijn broer drinkt dit vaak en daar kopen wij ze(nu ook in huis trouwens en er staat idd een goudkleurig vleermuisje op).
Dus zou je bij jouw in de buurt kunnen zoeken maar een MCD-filiaal,grote kans dat ze het hebben daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit geen mcd-supermarkt in Arnhem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop dat iemand me het kan vertellen want ik woon sinds een paar weken in Arnhem en kom uit Almere, en ik moet toegeven dat ik een beetje een alcohol probleem heb maarja ik reageerde super goed op deze blikjes, heb nu 2 flessen wodka in de keuken staan maar ik moet perse deze blikjes hebben, heb in almere 10 maanden een behoorlijk alcohol probleem gehad maar sinds ik nu 9 dagen ben gestopt met drinken omdat ze deze blikjes niet verkopen ga ik zo nu en dan helemaal lopen trillen en een lusteloos gevoel en trillende handen enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg, zoek hulp!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent een alcoholist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trillende handen?
Ontwenningsverschijnselen dus.
Heb ik met medicatie(tranquillizers) gehad:ik moest er gedwongen van afkicken( in een GGZ-instelling )dus ik weet hoe erg dat is.
Laat die flessen nou dicht zitten daar zit veel meer in dan in dan die 7% in zo'n blikje Bacardi.
Maar nog belangrijker:zoek er ook hulp bij,je kan gwn naar je huisarts hier voor,die kan je verder helpen.
Ik heb in GGZ ook de afdeling voor alcoholisten gezien:geloof me,zover moet je het niet laten komen.
Ik weet niet hoe oud jij bent maar daar zat ook een jongen die mijn broer nog van school kende,was 17 en al zwaar verslaafd aan alcohol(en ook aan medicatie trouwens)
Het kan echt zo snel uit de hand lopen als je niet uitkijkt.

Antwoorden (1)

Deze blikjes worden bij de Jumbo en AH verkocht, daar heb ik ze iig vandaan.