wat is de neppe versie van licor 43?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
21.6K
bamibal
12 jaar geleden
Licor 44
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licor 21½

Antwoorden (3)

is er niet.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig niet zeg! Die moet je niet willen hebben!
anneliez
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook ;) liever 1 glas goed, en genieten dan 2 gazen bocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderaad! Net als neppe Baileys...húúú!!!
Rieneke1
12 jaar geleden
nou dorussie, die van de liddl sla ik echt niet af hoor! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoeft ook niet, maar als je ze naast elkaar probeert proef je wel degelijk (kwaliteits)verschil. Bovendien valt er uiteraard over smaak niet te twisten, haha!
Zelfgemaakte vanillelikeur:

Ingrediënten
- 125 g suiker
- 1/3 liter water
- 1 stokje vanille
- 1/4 liter alcohol van 90%
- 4 eetlepels rum van 40%

Bereidingswijze
- Water met suiker en het overlangs opengesneden vanillestokje aan de kook brengen en 10 minuten zacht koken.
- Laat het mengsel afkoelen en roer de alcohol en de rum erdoor.
- Laat de drank 1 week trekken, zodat de geur volledig tot zijn recht komt.
- Zeef de drank en vul er een schone fles mee, die goed kan afgesloten worden.
- Bewaar het op een koele plaats.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn veeeel minder dan 43 ingrediënten en het zal er qua smaak ook zeker niet op lijken...
Amadea
12 jaar geleden
Daarom is het dus ook nep! ;- )
anneliez
12 jaar geleden
plusje van mij hoor, :)
Spanish Delight van de ALDI.