Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke drank bevat het meeste alcohol die je puur kan drinken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
14.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
wil je zo snel mogelijk dronken worden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sterkste dranken die ik ken zijn Absint en Storum maar deze zijn inderdaad niet puur te drinken (allouwel ik dit al eens gedaan heb en het ging wel maar lekker was anders).
Denk dat Underberg met 44% aardig in de buurt komt, bij drankjes die ook nog een smaak hebben en niet alleen maar naar alcohol smaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je strohrum?

Andere antwoorden (9)

Ik weet even de naam van nummer 1 niet maar de nummer 2 van meest alcaholische drank is strorum. Puur drinken is alleen niet aan te raden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus: geen antwoord op de vraag
Dranken die minder dan vijftien volumeprocenten alcohol bevatten zijn licht- of laag-alcoholisch en worden 'zwak alcoholisch' genoemd. Dranken die meer dan vijftien volumeprocent alcohol bevatten zijn hoog-alcoholisch en worden 'sterk alcoholisch' genoemd. Door destillatie van een laag-alcoholische drank (of vloeistof) wordt een hoog-alcoholische drank ofwel een "gedistilleerd" verkregen, zoals whisky, cognac, rum en dergelijke. Ook likeur wordt tot de hoog-alcoholische dranken gerekend. Een hoog-alcoholisch drank wordt ook wel aangeduid als sterkedrank. Op de verpakking van alcoholische dranken staat het alcoholpercentage vermeld..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
en de sterkste is?...
Stroh rum 80% (is eigenlijk bedoeld om door thee te mixen). Maar dan springen wel de tranen in je ogen, als je dat puur drinkt......
Slivovitch heeft ook een hoog alcohol-gehalte, evenals de 'sterke' dranken : wodka, whiskey, gin, jenever, bacardi rum etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve dat de tranen je in de ogen springen heb je gelijk een gat in je maag, heeft men mij wijs gemaakt. Of komen daar de tranen van...
Absint komt goed in de buurt met gemiddeld 75%. Helaas niet in Nederland te koop maar in bijv. Spanje kan je diverse smaken aantreffen + diverse % oplopend tot 90%
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam zit een winkel waar je Absint kan kopen ;) Vraag me niet waar, dat weet ik niet. Wel weet ik dat iemand die had gekocht daar.
De drankjes die ik hier lees zijn "kinderdrankjes" vergeleken met de echte nummer 1.
Marienberg rum is 90%

Toegevoegd na 5 minuten:
In principe is elke dunne vloeistof puur te drinken, maar of je het overleeft is wat anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ontsmettingsalcohol zal het meeste alcohol hebben, maar is toch niet meer drinkbaar, maar veel alcoholiekers drinken alles, zelfs mondwater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vaak wordt gedronken is Goldstrike. Bevat 50% alcohol en is best puur te drinken. Ook heb ik bij een kennis een ander fles gezien van 96% alcohol maar de etiket is na zoveel jaren onduidelijk te lezen. Zou niet weten welk merk/soort het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je goldstrike mixen dan? :x Volgens mij IS dat bedoeld om puur te drinken :D
Grappa Montenegro (home made) 50% of meer.
aanradertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spirytus Stawski (ookwel drinkbare spiritus genoemd) en Cocoroco hebben beide 96%. Het Amerikaanse Everclear is gedubd de legale variant van Moonshine en heeft 95% alcohol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding