Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de drinkyoghurt van vifit campina 500 ml echt zo gezond als op het pak staat.?

Ik kan in s morgens namelijk niet eten. Brood komt er net zo hart weer uit als het er in gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

lees dit eens, het geeft misschien antwoord op je vraag:
http://columnchrist.wordpress.com/2009/08/06/mijn-natuurlijke-weerstand-tegen-vifit/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Raadpleeg vooral niet columnchrist. Die heeft echt nergens verstand van.
Deze drink yoghurt zorgt voor een goede darmwerking staat op de verpakking. Maar dat doet gewone yoghurt ook en daar zitten geen toevoegingen bij dus je kan beter gewonen yoghurt nemen. Tenzij je het gewoon lekker vindt zoals ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zitten wel toegevoegde vitamines in maar ook heel veel suiker. Opzich geen ernstig probleem en suikers(koolhydraten) heb je ook nodig voor energie maar vifit is niet voldoende om je dag mee te beginnen( geen enkele ontbijtdrank). Ik zou kiezen voor een banaan bijvoorbeeld als je dat naar binnen kunt krijgen.( of je stopt het in de blender) Of gewoon proberen toch brood te eten je moet er namelijk even aan wennen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding