Wat is de dichtstbijzijnde plaats om Coca Cola Vanilla te halen vanuit Zeeland?

Coca Cola Vanilla is zowel in Frankrijk als in Duitsland te koop naar mijn weten. Kan iemand mij misschien uit eigen ervaring vertellen waar de dichtstbijzijnde supermarkt is, relatief gezien vanuit Zeeland, waar ik het kan halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet is nog altijd het dichtstbijzijnd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal het liever zelf (: 1,75 voor een blikje is iets te veel van het goede.
Enig idee waar ik de dichtsbijzijnde supermarkt kan vinden waar ze het verkopen??

Antwoorden (2)

Ze hebben het bij de avondwinkel in leiden
Wellicht kan je het bij een groothandel in je buurt proberen. Sligro of macro oid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Jumbo heeft als een van zijn slogans: 'Hebben wij iets niet? Dan halen wij het voor u in huis!'
Schijnbaar kun je daar dus coca cola vanille bestellen. Het komt dan tijdelijk in het assortiment. Dus, als je een Jumbo in de buurt hebt is dat waarschijnlijk de dichtstbijzijnde optie :)