waarom is er geen vanille coca cola meer in nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk omdat bijna niemand hem meer ging kopen, sommige(onder anderen ik) vond(en) het erg vies,
dus ik denk dat het gewoon dat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon nog te koop op diverse plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zo moeilijk dr. peper heeft bijna dezelfde ingrediënten

Antwoorden (6)

Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Als er weinig of geen vraag naar is, valt het aan bod weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het nog steeds kopen, misschien zit het niet meer standaard in het schap van je normale supermarkt, maar kijk even bij een grotere supermarkt als Jumbo of C1000 daar staat hij vaak nog in het schap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is nog wel te koop in sommige winkels.

In Groningen is er bv nog in een toko coca cola vanille

Toegevoegd na 2 minuten:
op deze site is het ook te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er vorige week nog eentje gekocht bij c1000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk door het gebrek aan verkoop en vraag. Alleen de soorten cola die goed worden verkocht mogen blijven, de rest wordt uit het verkoop assortiment gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, inderdaad marktwerking denk ik. het gros vindt het niet te zuipen.
zag het gister wel nog staan bij de avondwinkel op de gazastrook in de steenstraat in leiden