Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan je geen wijn in een blikje kopen?

zoals je bijvoorbeeld cola of bier wel in een blikje kan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze bestaan zeker wel.
Is iets van de laatste jaren.

"Blik

De eerste pogingen waren gewoon wijn in de bekende blikjes aftappen. Simpel concept en best handig. Ook hier geld de smaak als meest kritische factor: doe er alsjeblieft een lekkere wijn in en kom direct met twee rode en twee witte smaken. Toch blijf ik van mening dat wijn iets beters verdient dat het strandblikje. En dat is er nu binnenkort: een prachtig designblik in de vrom van een kleine flesje! Wow! Helaas is de proef zo succesvol verlopen dat het direct was uitverkocht. Reken maar dat ze terugkomen, op volle sterkte!"

http://www.wijnenwijn.nl/blog/14/wijn-in-blik-wijn-met-een-rietje-wijn-helemaal-anders/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan wel. Kijk maar eens bij de Aldi. Daar hebben ze wijn in blik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die blikjes zijn er wel hoor. Ik heb ooit via internet een doos met 24 blikjes rode wijn gekocht. Ideaal voor als ik alleen op vakantie ga en 's-avonds in bed nog even een wijntje wil drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies Anna 58, anders zit je de volgende dag in de bus weer met die aangebroken fles in je bagage.
bij de aldi hebben ze wel wijn uit blik de keuze is uit witte en rode wijn trouwens als ik me goed herinner zijn het Italiaanse wijnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding