ik zoek een wijn dispenser per fles zoals bij een fles gedistilleerd is deze ergens te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, die zijn d'r niet! De wijn dient vrijelijk en onbelemmerd te kunnen vloeien uit de ontkurkte hals. Een dispenser voor wijn is een beetje ordinair...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bestaan wel, maar ook ik ben van mening dat wijn in een dispenser 'not done' is, niet alleen kan de wijn dan niet lekker uit de fles 'walsen' en ademen, je kunt dan ook niet zien welke wijn er geschonken wordt.