Is het slecht (of juist goed?) voor de gezondheid om ontsnapte theeblaadjes mee op te drinken?

Of maakt het niks uit? (Ook als je het vaker zou doen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Antwoorden (2)

Het zal niet veel uit maken want anders mocht het ook niet op de markt. Tandpasta inslikken is ook niet goed, maar als het dodelijk zou zijn mag het niet op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vroeger veel theeblaadjes gekauwt als mijn moeder thee had gezet.
Leef nog steeds dus het kan echt geen kwaad.
Theeblad kun je ook rauw in de mond doen maar dan praat ik over zuivere thee.
Bijvoorbeeld biologisch zuivere kamille theeblad maar dat is wel bitter.