Voor een kerstbijeenkomst hebben we 15 (liter)flessen gluhwein nodig. Waar zijn die het goedkoopste? Omgeving Haarlem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Die bij de dekamarkt schijnt nog lekker te zijn ook. Die kost 1,79€.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

aldi of lidl hebben die wel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, meestal in pakken. Heel goedkoop en warm gemaakt, best drinkbaar, vooral in gezelschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet, gewoon in flessen hoor!!!
Ik zou even bij Albert Heijn kijken. Daar krijg je bij aankoop 6 flessen wijn 10% korting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook goedkope rode wijn met wat sinasappelsap , kaneelstokjes en wat kruidnageltjes opwarmen
( de laatste 2 er natuurlijk uithalen voor gebruik, kun je bv ook in een thee-ei doen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action zag ik ze gisteren staan, kosten geen drol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zit er een korting vanaf 6 flessen, maar aangezien de meeste wijnflessen niet per liter gaan maar per 750 ml heb je hoogstwaarschijnlijk 20 flessen nodig.

en dan zou ik wel kiezen om het zelf te maken, want dat is gewoon het meest rendabel en lekkerder. met een beetje brandenwijn erin natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gluhwein is meestal in literflessen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je mijn antwoord goed bekijkt zie je dat ik er specifiek gewoon rode wijnflessen aanraad.
makro is het goedkoopst