Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor een kerstbijeenkomst hebben we 15 (liter)flessen gluhwein nodig. Waar zijn die het goedkoopste? Omgeving Haarlem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die bij de dekamarkt schijnt nog lekker te zijn ook. Die kost 1,79€.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

aldi of lidl hebben die wel
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, meestal in pakken. Heel goedkoop en warm gemaakt, best drinkbaar, vooral in gezelschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet, gewoon in flessen hoor!!!
Ik zou even bij Albert Heijn kijken. Daar krijg je bij aankoop 6 flessen wijn 10% korting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook goedkope rode wijn met wat sinasappelsap , kaneelstokjes en wat kruidnageltjes opwarmen
( de laatste 2 er natuurlijk uithalen voor gebruik, kun je bv ook in een thee-ei doen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action zag ik ze gisteren staan, kosten geen drol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zit er een korting vanaf 6 flessen, maar aangezien de meeste wijnflessen niet per liter gaan maar per 750 ml heb je hoogstwaarschijnlijk 20 flessen nodig.

en dan zou ik wel kiezen om het zelf te maken, want dat is gewoon het meest rendabel en lekkerder. met een beetje brandenwijn erin natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gluhwein is meestal in literflessen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je mijn antwoord goed bekijkt zie je dat ik er specifiek gewoon rode wijnflessen aanraad.
makro is het goedkoopst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding