Weet iemand of je ergens in Arnhem of omstreken nog Benco aanmaakchocolademelk kan kopen?

Kan het tot nu toe in geen enkele supermarkt meer vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Antwoorden (5)

Volgens mij verkoopt de Aldi ook instant chocomel met een gele deksel. Het heet dan weliswaar geen Benco, maar waarschijnlijk is het een private label van de Aldi,dus dezelfde korrels met een Aldi merk erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of nesquik heeft goede chocolademelk! beetje melk erbij en klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier wel een webadres, waar je de Benco kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jan Linders heeft het , Albert Heijn, Em-Té, Jumbo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vandaag gekocht bij emte tilburg