Waar is Ahoj Brause te koop?

Ik bedoel de zakjes, niet de blokjes of snoep.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.8K

Het beste antwoord

In Duitsland in zo ongeveer elke supermarkt, en ook van vele andere merken. Het is blijkbaar vrij populair snoepgoed, zowel in tablet- als poedervorm, om zo te eten of als limonade. En nog steeds mateloos populair hier. Al vinden mijn kinderen het verschrikkelijk.

In Nederland heb ik voor zover ik me voor de geest kan halen hooguit een keer bij de chinese Toko de Amerikaanse variant 'cool-aid' gezien, maar die bevat veel en veel meer kleurstoffen.

Toegevoegd na 21 seconden:
Als je er om verlegen zit wil ik je wel een keer wat opsturen hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik wist niet dat het alleen in Duitsland was, want ik had een keer de reclame gezien in Nederland en bedankt voor uw informatie :-)

Andere antwoorden (1)

Niet in Nederland, wel in Duitsland. Bijvoorbeeld via deze website: http://www.sweets-online.com/brauseartikel/frigeo-brause-pulver-ahoj-brause-100-beutel/a-2653/, of deze: http://www.partyschnaps.eu/Sonstiges/Fun-Artikel-und-Zubehoer/AHOJ-Brausepulver-gemischt.html
Amadea