is fritz cola in nederland verkrijgbaar?

op hun site kom ik een klein aanbod aan horeca gelegenheden tegen.

http://www.fritz-kola.de/nl/where-to-get/where-to-get/niederlande.html

maar is er een supermarkt die dit merk verkoopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.8K

Het beste antwoord

Zover ik weet niet nog nooit hier in de supermarkt gezien. Maar er zijn in Duitsland wel goede drankhandels die deze aparte cola verkopen.
Soms is het weleens te koop bij Edeka.
Dus als je in de buurt van de grens woont dan zou je daar eens kunnen gaan kijken.
De gespecialiseerde drankenhandel in ons land zou ze misschien voor jou kunnen bestellen maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan.
Succes ermee.