hoe lang werkt engergy

het is voor een opdracht op school

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou willen zeggen "42 lang" maar dat mag niet meer, hoewel het een zinvol antwoord is.
Kun je duidelijker aangeven wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is volkomen onduidelijk. Pas als je ook de trefwoorden leest, kun je raden dat hij/zij had willen vragen "Hoe lang werkt een energiedrankje?". Dus ofwel gast7825 is nog heel erg jong, ofwel het helder formuleren is geen onderdeel meer van het lespakket.

Antwoorden (4)

Ik kan het niet precies zeggen, maar ik heb ooit gelezen dat in een energy-drankje 10 keer de hoeveelheid cafeine zit als in een kopje koffie. De cafeine van een kopje koffie kan wel 8 uren werken, dus ik denk de energie van een energy-drankje zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De werking van energy-drankjes komt voornamelijk van gemalen stierentestes... Is een soort testosteron (taurine)... Dus je wordt eigenlijk een opgehitst door stierenenergie... Hoe lang dat het werkt hangt af hoeveel en hoe lang je gebruikt... Je went overal aan, dus ook aan taurine...
Dat je opgepept wordt duurt zeker een uur en feitelijk nog veel langer, maar dan wen je eraan, dus dan voel je het niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets als poppers dus
Dat ligt aan de hoeveelheid die je gedronken hebt.
Maar je moet dit niet vragen, je moet het zelf uitproberen.
Dus drinken die handel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de school heeft gevraagd hoe lang energie meegaat, dan is het antwoord heel eenvoudig: eeuwig. Energie die er is, blijft er en gaat niet verloren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm, beetje vaag antwoord voor dat arme kind.