hoe lang werkt engergy

het is voor een opdracht op school

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik kan het niet precies zeggen, maar ik heb ooit gelezen dat in een energy-drankje 10 keer de hoeveelheid cafeine zit als in een kopje koffie. De cafeine van een kopje koffie kan wel 8 uren werken, dus ik denk de energie van een energy-drankje zeker.

De werking van energy-drankjes komt voornamelijk van gemalen stierentestes... Is een soort testosteron (taurine)... Dus je wordt eigenlijk een opgehitst door stierenenergie... Hoe lang dat het werkt hangt af hoeveel en hoe lang je gebruikt... Je went overal aan, dus ook aan taurine... Dat je opgepept wordt duurt zeker een uur en feitelijk nog veel langer, maar dan wen je eraan, dus dan voel je het niet meer...

Dat ligt aan de hoeveelheid die je gedronken hebt. Maar je moet dit niet vragen, je moet het zelf uitproberen. Dus drinken die handel.

Als de school heeft gevraagd hoe lang energie meegaat, dan is het antwoord heel eenvoudig: eeuwig. Energie die er is, blijft er en gaat niet verloren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100