hoe slechtvis energiedrink voor je?

Ik drink minimaal 2 blikjes per dag. Dit is niet al te gezond maar hoe slecht is het? En is er een maximum (aan cafeine) dat je binnen mag krijgen?
Gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je nou, zei het toch ;)

Antwoorden (2)

Ja. Het kan leiden tot uitdroging, problemen hart- en bloedvaten en meer. Zie bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 per dag is veel, en dan ook nog is elke dag... Dat is niet gezond dat moet je zelf ook wel snappen hoop ik. Ik zelf vind energy ook lekker daar niet van xd maar het kost ook nog is geld en als je elke dag 2 neemt ben je in een week 4 nog wat kwijt likt weinig wacht maar tot over een jaar ;) maar wat dacht je van je gewoonte afremmen naar 4 per week? :) ik neem soms weken geen energy, maar dat komt omdat ik ff geld tekort kom :p maar goed ;)