Waarom worden sommige bieren lekkerder als je het nog een paar jaar laat rijpen?

Omdat het "alles over bier!" topic actueel is, een leuke vraag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Dit zijn zogenaamde bovengist bieren, deze bieren gisten nog als ze reeds gebotteld zijn en zullen net als wijn door rijping beter van smaak worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere reden bestaat neit dus veel geluk met je verdere speurtocht naar een antwoord dat niet bestaat.