Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je alle bekers/kopjes voor de Senseo gebruiken, mits ze niet te groot zijn natuurlijk? En natuurlijk niet van kunststof.

Ik heb pas sinds kort een Senseo en ik heb nog een heleboel oude mokken en kopjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
988

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon proberen zou ik zeggen.
Nadeel van een hele grote kop is dat het relatief snel afkoelt omdat hij maar half vol komt (maar je kunt hem met warm water voorspoelen).

Klinkt raar maar als je visite hebt is het beter kopjes te gebruiken die redelijk gevuld worden anders is (meestal) het commentaar niet van de lucht).

Maar waarom zou plastic niet kunnen. Senseo koffie is niet warmer dan gewoon gezette koffie dus alles wat je daarvoor gebruikt kun je ook voor je senseo gebruiken
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja dat kan, als ze hittebestendig zijn, ze zullen alleen allemaal niet even vol komen te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Het proces met Senseo is net zoals je gewone koffie inschenkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal kunnen en de meeste kunststof ook, als ze normaal koffie kunnen hebben natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik normale koffiebekers en kopjes. Beetje onzinnig om hele dure en speciale kopjes te kopen als deze er ook onder passen. Dus ik zeg gewoon doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel mits ze niet te groot zijn want dan passen ze er niet onder,
is mijn ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding