The end of history. Een Belgisch bier van 55%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
Brouwer BrewDog uit Engeland heeft een nieuw bier met de naam The End of History uitgebracht met een alcoholpercentage van maar liefst 55 procent! Dat is niet het enige opmerkelijke, want de flessen worden in dode dieren verpakt.

Andere antwoorden (1)

Bierbrouwer Jan Nijboer van ‘t Koelschip uit Almere presenteerd het zwaarste bier ter wereld bij de Maasland brouwerij. Het bier Obilix bevat maar liefst 45% alcohol. Dit bier is een protestbier op de huidige bierstrijd.

Bij de onderste bron is het te koop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is een artikel van 1 maart 2010, dus misschien is er wel een sterkere op de markt gekomen.