Ik heb onlangs mijn eerste fles Jack Daniels gekocht.. Vaak als ik een mooie slok neem, dan komt er een hoestje achteraan.. gaat dit ooit weg?

Toegevoegd na 19 minuten:
En hoe zou je Jack Daniels omschrijven?

Toegevoegd na 23 minuten:
Vergeet bovenste vraag.. Maak wel een nieuwe vraag van..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

ja hoor, als je gewoon met mate drink gaat het na een tijdje wel weg. je keel heeft geen last meer van het schroeiende gevoel wat het kuchje veroorzaakt. teminste zo ging het bij mij dan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk er is genoeg lekkers:)
Probeer het anders voor de lol eens met cola.
als afwisseling

Andere antwoorden (1)

Nee, niet echt. Je kan dit tegengaan door in te ademen voor je een slok neemt. Bij het uitademen verdampt de alcohol uit je mond & keel waardoor je luchtpijp minder geirriteerd wordt bij het inademen.