Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je echte groene thee kopen ?

Ik had namelijk gehoord dat de supermarkt groene thee van Lipton en Pickwick niet helpen, omdat er allemaal slechte stoffen in zitten.

Mensen zeggen dat ze het van een speciaalzaak halen ofzo.
Is er een speciaalzaak in Almere ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

In een Reformzaak, Erica of De Tuinen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaldi is een zaak best een grote. Op veel verschillende plekken. Ze hebben ook een app voor apple.

Verder op internet is ook alles te bestellen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij verkopen ze het bij Xenos en De Tuinen, en bij een natuurwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Simon Levelt kun je héél goede thee halen. Het is hier ook mogelijk om online te bestellen. Als je meer wilt weten over die thee, moet je eens een kijkje nemen op de site die ik bij de bron neerzet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Simon Levelt heeft echte groene thee. Bij de toko kan je het vaak ook vinden. De Japanse groene thee is vaak met jasmijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de bazaar in beverwijk zit een grote chinese supermarkt deze verkopen het ongetwijfeld. Daarnaast kan je ook richting de zeedijk in Amsterdam gaan, daar zijn verscheidenen oosterse winkels, hier moet het zeker te halen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel losbladtheesoorten verkrijgbaar bij theemuseum De Theefabriek te Houwerzijl. Dat ligt dicht bij Ulrum in de provincie Groningen. Ook meer groene theesoorten. Je kunt er zelf naar toe gaan. Zij leveren aan bepaalde winkels in heel Nederland, misschien ook in Almere. IK denk, dat de leverpunten via de website van De Theefabriek wel te vinden zijn. Verder is Duitsland bekend om vele theewinkeltjes, o.m. in Ostfriesland. Ook op Duitse waddeneilanden zijn ze ruimschoots te vinden.

Toegevoegd na 17 minuten:
De website van De Theefabriek is www.theefabriek.nl . Je kunt daar ook thee per postorder bestellen. Een bezoek aan het theemuseum en theeschenkerij te Houwerzijl is overigers wel de moeite waard. Kijk maar eens op de website.
In Duitsland zijn in supermarkten, kleinere kruidenierszaken, warenhuizen, enz. ook verschillende theesoorten verkrijgbaar in grote pakken. In het Nederlandse 's-Heerenberg is een kruidenierswinkeltje gevestigd van Duitse produkten, o.a. ook enige theesoorten.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Groene thee kun je ook gewoon bij de drogist kopen. bij kruidvat hebben ze ook groene thee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop heel veel groene thee, en ondertussen zijn er toch grote verschillen. Ik koop altijd japanse groene thee, omdat deze thee zachter is de Chinese en niet zo bitter.
Ik koop de laatste tijd online bij http://www.japansethee.be
Uitgebreid aanbod thee met duidelijke uitleg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding