Zijn er alcoholische drankjes die je kunt mixen met bitter lemon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
21.8K

Antwoorden (8)

Wat ik weleens drink is vodka met bitter lemon of martini met bitter lemon schijfje citroen en een ijsblokje er bij lekker hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak word dat gemixt gedronken met jonge jenever.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gatverdamme waarom een min? Van mij een + want dit is een prima antwoord. - is zeker gegeven door iemand die nog nooit gehoord heeft van een jonge jenever met bitter lemon. Of die t zelf niet lust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ach ik maak me er niet druk om en ik zie die minnetjes toch niet op mijn iPhone :-).
Bacardi rum kun je goed mengen met bitter lemon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vieux! Met cola en lemon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf drink ik graag Coebergh met bitter lemon - het zoete en frisse van de likeur vormt een mooie combinatie met het bittere van de limonade en maakt zo een feestelijk bruisend roze drankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gin, of andere neutrale dranken. En 'fruitige' likeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker mixen met Smirnoff! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een berenburger. En de berenburger ketel 1 is ook heel goed te drinken in de mix met bitter lemon.