Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de prijs verschillen per kopje tussen de koffiezet apparaten ?

dan bedoel ik de prijs/bakkie van de senseo ,
kups en gemalenkoffie

die van kups zijn iets van 33cent
ik heb nu een senseo
maar was de prijs van die gemalen koffie ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien niet helemaal antwoord op je vraag, maar een vers gezet gemalen koffie is onbetaalbaar!! Senseo en Kups is het allemaal net niet...

Maar, uit een 250g pakje koffie kun je heel veel kopjes koffie halen... als ik hem vul met water tot 8 heb ik 4 mokken koffie.. misschien helpt je dat met uitrekenen.. 4 mokken, of net iets meer dan 8 kopjes.
Geen idee hoeveel kopjes ik uit een 250g pak haal :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die JJoyRideRR;

Om één kop filterkoffie te zetten heb je een schepje van ongeveer 10 gram koffie nodig. Dat betekent dat je uit een halfpondspak dus 25 kopjes moet kunnen halen. Dus zelfs als je een heel duur pak koffie neemt ben je nog altijd een flink stuk goedkoper uit. Dan ga ik er voor het gemak van uit dat de apparaten even duur zijn, even lang mee gaan en evenveel stroom verbruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik op zoek was naar een koffie apparaat heb ik hier ook naar gekeken. Per kopje ben je ongeveer kwijt: Senseo 33cent, Nespresso 36cent, ouderwets bakje 7cent, Dolce Gusto 37. Maar prijs is variërend. Het is afhankelijk van welk merk je koopt en welke cup/pad je kiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding