Koffiemelk, koffiecreamer of toch gewone melk?

Welke bevat in verhouding het minste calorieën per kopje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
11K

Het beste antwoord

Koffiemelk (1 cupje 8 gr.) heeft 10 calorieën
Koffiemelkpoeder (1 thl. 3 gr.) heeft 15 calorieën
Koffieroom (1 cupje 8 gr.) heeft 15 calorieën

Gewone melk heeft in verhouding tot alle bovenstaanden minder calorieën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

koffiecreamer zakje 15 kcal
koffiemelk balance cupje 5 kcal
koffiemelk magere cupje 6 kcal
koffiemelk halfvolle cupje 10 kcal
koffiemelk volle cupje 14 kcal
melk magere beker 55 kcal

Het maakt in caloriën weinig uit of je een scheut gewone melk of een scheutje balance koffiemelk toevoegt. Dit is koffiemelk met 0% vet, evenveel als magere melk. De koffiemelk is ingedikte magere melk en kun je zo toevoegen. De gewone melk zul je moeten verwarmen omdat het ander de koffie teveel afkoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij magere melk erbij doen, even opwarmen en bij schenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou proberen te stoppen met melk in de koffie. Zo krijg je de minste caloriën binnen. Het is even wennen, maar na een week wil je niet meer anders. Ik drink nu inmiddels sinds 23 jaar mijn koffie zwart (ook zonder suiker).